Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Ce addonuri de Firefox folositi?

Ce addonuri de Firefox folositi?

Lista de add-onuri care imi sunt indispensabile sunt instalate in Firefoxul meu acum, este:

Foxmarks - pentru sincronizarea bookmarkurilor intre mai multe computere si vizualizarea lor pe net
Adblock - ca sa omoare reclamele alea cu mult pr0n :)
Realplayer - ca sa pot downloada videoclipuri
Skype si Yahoo - pentru ca se instaleaza singure :D

Am auzit oameni care sunt dependenti de add-onuri precum MouseGestures....
Voi ce add-onuri folositi si de ce le considerati utile? Cum modifica/ imbunatatesc acestea experienta pe care o ofera siteurile web pe care le vizitati?

4 comentarii:

  1. mie imi mai place zotero - http://www.zotero.org

    RăspundețiȘtergere
  2. Greasemonkey - pentru reparat greşelile de interfaţă din situri, cu scripturi scrise manual; permite şi îmbunătăţirea interfeţelor, ex. există un script pentru afişarea PageRank în rezultatele căutării Google.
    NoScript - pentru tăiat un pic din zelul programaricilor şi dizainărilor idioţi
    UnMHT - pentru lucrat cu fişiere *.mht, mai apar din când în când
    Google Notebook - nu ştiu de ce, probabil mi-a preluat Google creierii

    RăspundețiȘtergere
  3. GreaseMonkey e tare, si eu il foloseseam, in special pt imbunatatirea gmail, dar incepuse sa ma enerveze load timeul mare si l-am scos.

    Mai folosesc Stylish ca sa domolesc putin culoarea cam aprinsa a fundalului FireFox pe Vista (add onul este mult mai puternic decat atat).

    RăspundețiȘtergere
  4. Altele:
    Firebug, normal.
    Eventual YSlow. Eventual un add-on de localizare geografica.
    Un addon de ranking & SEO.

    RăspundețiȘtergere