Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: 2008-11-16

Bloguri pentru candidate...continuarea

Acum 2 saptamani cand presa vuia despre alegerea noului presedinte al SUA (desi nu cred ca a fost o surpiza ca e iesit Obama) am scris si eu despre blogurile catorva doamne candidate la alegerile de pe 30 noiembrie. Astazi voi comenta blogurile/siteurile a doua candidate destul de mediatizate din motive politice sau mai putin politice.

Voi incepe cu cea mai mediatizata doamna din politica romaneasca: Elena Udrea.
La cautarea pe google primele 2 intrari sunt blogul si siteul. Mi se pare excelent faptul ca, desi apare mereu in presa despre monden, in pictoriale sexy sau in "reclame" la genti LV, cele mai bine cotate pagini sunt cele legate de activitatea politica si profesionala.

Am intrat mai intai pe blog (care face parte din site) si am fost din nou placut impresionata. Aspectul este placut si practic: iese in evidenta si culoarea portocalie si poza doamnei Udrea, dar in dreapta apare si Agenda, care mi se pare foarte utilia in cazul in care esti interesat de activitatea candidatei. De asemenea articolele sunt taioase si in stilul tandemului Basescu-Udrea vezi Premier sau nimic?. Ce mi se pare batator la ochi este ca la o saptamana pana la alegeri post-urile sunt despre ce nu fac bine Tariceanu, Geoana, PSD si nu despre ce face bine doamna Udrea. Ce arata cel mai mult faptul ca blogul este foarte vizitat este numarul considerabil de commenturi. De exemplu cele 2 articole postate ieri au deja 300 de commenturi (si nu toti vizitatorii scriu si commenturi). De aceea am si cautat page rank-ul blogului si am aflat ca blogul are Page Rank 3, ceea ce este destul de bine: noi de exemplu avem 0 :D si cancan.ro are 5:P

Ce nu-mi place la site este in primul rand poza mult prea mare a doamnei Udrea de pe pagina principala (cu un decolteu mult prea mare), care oricum este cam incarcata. La partea de proiecte au aparut 4 intrari pe 18 noiembrie, ceea ce denota apropierea votului. Alt lucru care mi-a displacut la prima vedere este sectiunea Concurs, dar dupa ce am vazut despre ce e vorba (concurs pentru alegerea sloganului electoral etc.) mi s-a parut o strategie buna:)

In concluzie site-ul doamnei Udrea este un site electoralreusit (desi un pic cam incarcat) si nu lasa loc de discutii in ce priveste motivul pentru care a fost creat: alegerile de pe 30 noiembrie. Vom vedea cat de bine se vinde produsul Elena Udrea tinand cont ca in ambalaj s-a investit mult, dar cel mai important ramane tot continutul!

Utrmatorul blog pe care am intrat a fost cel al candidatei PSD Oana Niculescu-Mizil (contracandidata lui GIGI). Am constat ca e mai placut sa te uiti pe un blog aerisit cu mai putine constraste de culori (obosisem de la siteul Elenei Udrea). Am gasit blogul cam greu, deoarece mai intai am dat search dupa "Oana Mizil" si toate link-urile erau despre moda, mirese etc. Trecand de prima impresie (ca nu ma mai dor ochii) am inceput sa dau scroll, dar nu m-am oprit sa citesc niciun articol deoarece mi se pareau prea lungi si cu prea putine paragrafe. Nu mi-au placut nici link-urile catre bloguri de la sfarsitul catorva posturi. Mi se pare cam ciudat ca la Top Articol apare sectiunea cu poze. Mi se pare ok ca exista link si catre siteul ei de campanie, altfel nu l-as fi gasit niciodata, dar ar fi trebuit pus in prima parte a paginii ca sa fie vizibil cand se incarca blogul.

Pe blog exista si un Trafic Counter care nu stiu cat de bun e: arata 20000 de vizitatori dar cum blgoul/siteul nu e in scris pe Trafic.ro nu am aflat cati sunt vizitatori unici. Ca page rank sta la fel de "bine" ca noi: 0. La capitolul page rank cred ca Elena Udrea a facut knock out celalalte candidate.

Pe blog apar cam putine posturi si siteul nu contine nimic la sectiune Agenda. Informatiile de pe blog si de la sectiunea Media nu mi se par suficiente pentru a contura o imagine de candidata, dar trebuie sa tin cont si unde candideaza: in Ferentari contra Gigi Becali. Pot presupune ca acolo oamenii nu stau sa citeasca pe net despre Oana Mizil cand le vine curentul, iar pozele de pe blog sugereaza ca activitatea ei se desfasoara mai mult pe teren ceea ce cred ca e un avantaj.

In concluzie, nu cred ca s-a depus prea mult efort in mediatizarea pe net a doamnei Oana Mizil dar blogul ofera cat de cat informatii despre activitatea din campanie si personalitatea candidatei (P.S. e stelista :P )

Cea mai proasta interfata web vazuta de mine vreodata

Inca incerc si nu reusesc sa ma trezesc din socul avut acum cateva minute cand am vazut cea mai proasta interfata web de pana acum (si am vazut ceva siteuri ). O sa va las pe voi sa judecati, daca mai puteti dupa ce o vedeti:

Aici.

Asta e tortura, nu interfata web. Si siteul ala mai are si nume havenworks.

Oare ce au gandit designerii aia cand au facut opera asta de arta? Sau a fost dorinta clientului sa arate asa?

Ca meniul sa fie complet, sa privim pagina dedicata portofoliului si in acelasi timp pentru SEO . A se remarca prezenta cuvintelor cheie, pe acelasi rand, toate, nepuse intr-o propozitie. Probabil mergea cand era Google in Beta, mai stii?

GNU logo

Continuand seria de articole despre logouri celebre, azi discutam despre sigla GNU. GNU este un sistem de operare creat (prin faptul ca este free), cu intentia de a fi opusul Unix, de unde si acronimul: GNU Not Unix.

Pornind de la denumirea sa, logoul reprezinta (surpriza!) un gnu.

Antilopa gnu este un pasnic ierbivor din familia bovine, ce traieste pe pajisti si in zonele de savana din sud-estul Africii, avand durata de viata de peste 20 de ani. Exista doua specii, antilopa gnu neagra sau albastra, cea din urma datorandu-si numele reflexelor albastre-arginii ce le are pielea, acoperita cu par foarte scurt. Logo-ul GNU insa, se apropie mai mult de imaginea antilopei negre.

O mare parte din popularitatea initiala a siglei GNU se datoreaza cantecului, bazat pe jocuri de cuvinte, realizat de Flanders si Swann, care a facut deliciul multor ascultatori:

A year ago, last Thursday I was strolling in the zoo
when I met a man who though he knew the lot.
He was laying down the law about the habits of Baboons
And how many quills a porcupine has got.
So I asked him: 'What's that creature there?'
He answered: 'Oh, H'it's a H'elk'
I might of gone on thinking that was true,
If the animal in question hadn't put that chap to shame
And remarked: 'I h'aint a H'elk. I'm a Gnu!'

'I'm a Gnu, I'm a Gnu
The g-nicest work of g-nature in the zoo
I'm a Gnu, How do you do
You really ought to k-now w-ho's w-ho's
I'm a Gnu, Spelt G-N-U
I'm g-not a Camel or a Kangaroo
So let me introduce,
I'm g-neither man nor moose
Oh g-no g-no g-no I'm a Gnu'

I had taken furnished lodgings down at Rustington-on-Sea
Whence I travelled on to Ashton-under-Lyne it was actually
And the second night I stayed there I was woken from a dream
That I'll tell you all about some other time
Among the hunting trophies on the wall above my bed
Stuffed and mounted, was a face I thought I knew;
A Bison? No, it's not a Bison. An Okapi? Unlikely, Really. A Hartebeest?
When I though I heard a voice: 'I'm a Gnu!'

I'm a Gnu, ,A g-nother gnu
I wish I could g-nash my teeth at you!
I'm a Gnu, How do you do
You really ought to k-now w-ho's w-ho.
I'm a Gnu Spelt G-N-U,
Call me Bison or Okapi and I'll sue
G-nor am I the least
Like that dreadful Hartebeest,
Oh, g-no, g-no, g-no,
G-no g-no g-no I'm a Gnu
G-no g-no g-no I'm a Gnu

It's very G-nice of you.




Reblog this post [with Zemanta]

Cum sa iti faci blog de politician

Fiindca ma ocup de comparatii, astazi este randul blogurilor sa fie comentate. Inainte de a fi obligat sa imi indrept atentia catre bloguri datorita unei materii din facultate, nevoia de a cauta macar pe internet cuvantul blog era in cazul meu nula.
Plecand de la acest fapt, voi analiza astazi blogurile politicienilor mei favoriti - politica ma intereseaza in destul de mare masura, si a fost primul domeniu la care m-am gandit cand m-am hotarat sa vorbesc despre interfete web de bloguri.
Astfel, se aliniaza la start blogurile lui Adrian Nastase, Calin Popescu Tariceanu, Gigi Becali si Ecaterina Andronescu.
  • Adrian Nastase are un blog placut vederii, cu un banner inspirat. Aerul blogului este de sinceritate, cel care scrie textele foloseste tonul pe care il auzim si la televizor din partea politicianului. Este usor de umblat prin blog, desi latimea paginii nu e asa mare ca la noi :P. Se vede ca este un blog aparut de mult timp si imi place. Poate unele articole de pe prima pagina sunt totusi cam lungi, dar e ok.
  • Calin Popescu Tariceanu este mai nou utilizator de blog, avand in vedere ca prima postare este veche de 17 zile. Totusi, blogul este integrat in site-ul premierului si astfel are un aspect frumos, colorat in culorile partidului si placut vederii. Cred ca varianta de blog integrat in pagina personala este foarte buna, voi urma calea asta in viitor, daca va fi cazul.
  • Poate si pentru ca simpatizez persoana, blogul lui Gigi Becali mi se pare cel mai reusit dpdv al aspectului. O tema verde, pagina lata, combinatia de culori extrem de inspirata. Scrisul pe pagina e mare, exista spatii intre paragrafe. Din pacate, mai apar din cand in cand texte de un negru pronuntat, care excita cam mult vederea, fata de griul predominant al textelor. Un alt minus e ca apar multe comentarii din alea gen antena 3 pe site (deh, am atras si la noi pe blog comentatori de gen, dar sunt riscurile aparitiei online!). Desi autorul a specificat clar ca nu va scrie textele de pe blog de mana lui, parca nici prea legate de personalitatea lui nu sunt. Mai putine titluri gen can-can probabil ca ar ajuta.
  • Doamna rector se vede ca nu e pasionata de bloguri, avand in vedere continutul relativ sarac al blogului dumneaei. Cu toate astea, organizarea in pagina e excelenta, tema este aleasa inspirat. Daca ar fi ceva de imbunatatit, as recomanda o constanta in dimensiunea fontului textelor, o poza in banner mai putin electorala si un continut mai bogat in articole.
Cam atat despre bloguri de politicieni. Sa speram, ca de fiecare data inainte de alegeri, ca vor urma 4 ani mai buni si politicienii autohtoni se vor tine de promisiuni.

Primii

Nici nu am vorbit bine in articolul despre rezultatele noaste la capitolul SEO, ca statisticile Google s-au schimbat, suntem pe primul loc acum (la cautare dupa interfete web adica) .



O alta schimbare binevenita este aparitia in top 3 a echipei Fidgy, cu care am avut relatii stranse de la inceput. Aruncati o privire si pe siteul lor, sa vedeti o strategie de succes eficienta.

Analiza rezultate SEO partiale

Inca nu suntem pe primul loc pe google la cautarea dorita, dar suntem in grafic. La partea de SEO , pe care o voi evalua azi, conform cunostintelor mele de pana acum, ne descuram cel mai bine:
  • avem cel mai mare trafic de pe trafic.ro (cautare dupa "interfete web") - comparativ cu echipele din ambii ani de studiu. Pe locul 2 se afla Echipa Fidgy, pe care o felictiatm si cau care am colaborat de la icneput.
  • suntem pe locul 2 la cautarea Google dupa Interfete Web
  • in 20 de zile am ajuns la 1000 de utilizatori pe google Analytics (care indica un numar mai mic decat trafic.ro )
  • avem 1017 backlinks Yahoo, fara de cateva sute concurenta
  • avem 199 backlinks pe Altavista, fata de in jur de 30 la concurenta
  • avem mai mult de 65 de rezultate la alte motoare de cautare, fata de 0 la concurenta
  • aparem pe prima pagina a Google pentru mai mult de 7 cautari
  • avem mai mult de 3 articole pe net despre posturi ale noastre.

Nota: Acest articol se bazeaza pe rezultate oferite de Rank Up si comparatie cu pagini din top 10 rezultate pe Google, pentru cuvintele cheie indicate.

Reblog this post [with Zemanta]

Ceva l33t pentru hax0rz

Conform rezultatelor ultimului poll, vizitatorii bloguluii nostru doresc sa citeasca mai mult
despre ceva l33t pentru haxorz .
Aparent prima optiunea a fost aleasa, dar dupa filtrarea voturilor (mai precis eliminarea unui numar considerabil de voturi pentru prima optiune date din labul de IE)
am ajuns la concluzia ca optiunea de pe locul 2 este cea castigatoare.
Conform urban dictionary hax0rz inseamna:
"A person who is hacking or cheating in a game (usually Counter-Strike). Though sometimes it correctly identifies a cheater, its usually used by newbie faggots who cant tell the difference between good play and cheating and cant believe that someone actually heard their loud ass running from place to place and subsquently cant believe that you know where he is."
sau:
"Used [...] to describe their incredible "pwning" skills, usually during an online video game session or posted on a forum for 40-year old guys living in their parents basement wearing wife-beaters and old boxer shorts."

O definitie pentru l33t ar fi:
"
Hacker slang for "Elite" shortened to "LEET" from "31337" wich is actually "ELITE""


Intrebarea este ce a inteles lumea prin aceasta optiune (pusa in gluma) si implicit ce se vrea de fapt :)
Ii rog pe cei care au ales respectiva optiune sa aleaga una din cele 3 variante cu ce au inteles si ce ar vrea ei:

1. Vreau sa stiu mai multe despre diverse tehnologii, eventual hints&tips pentru a-mi usura munca sau pentru a-mi promova site-ul.
2. Vreau sa hackeresc un site/joc/baza de date
3. Vreau sa fur parola de mess a lu' vecinu'

Branding si blogul interfete web

Vorbeam acum ceva vreme cu Maria si imi spunea cum uite ca la cautarea dupa interfete web pe Google, toate rezultatele au o descriere banala si un titlul stas "Interfete Web" ceea ce face ca nici un rezultat sa ramana intiparit in mintea vizitatorilor. Cum nu stia cum sa numeasca schimbarea pe care o dorea pentru blogul nostru, am ajutat-o eu: era nevoie de branding.

Astfel, am trecut la fapte: am realizat mai intai o sigla simpla, dar care sa nu arate prea rau. Deoarece skilllurile mele de designer nu sunt prea dezvoltate am folosit Web 2.0 Logo Generator.
In 5 minute avem un logo. :D


Apoi am schimbat titlul blogului din "Interfete Web" in "Interfete 4 web" ca sa iesim in evidenta un pic direct din pagina de rezultate Google.

Ultima schimbare a fost adaugarea unui favicon corespunzator (faviconul e iconita aia mica de langa bara de adresa din browser), care in cazul nostru consta in cifra patru.

Deoarece ne-am dat seama ca mai devreme sau mai tarziu vizitatorii se vor plictisi de acelasi logo trist plasat in header si deoarece noua nu ne plac animatiile (obosesc utilizatorul si distrag atentia de la continut), am facut logo aleator. Altfel spus, logul nostru, desi este compus din acelelasi cuvinte, are imagini - simbol diferite, incarcate aleator. Intre ele, amintim:
  • clovnul - pentru ca posturile noastre nu sunt niciodata foarte serioase
  • banii - entru ca pana la urma , invatarea trebuie sa duca si la asa ceva
  • bomba atomica - we will blow your head off :P
  • globul pamantesc - pentru ca prin blog, devenim accesibili oriunde pe Pamant
  • Matrix - pentru ca mie mi-a placut filmul :D
  • beta - deoarece toate produsele web 2.0 sunt intr-un beta perpetuu.
In plus, am adaugat posibilitatea ca fiecare imagine header sa aiba un link diferit de celelalte. Toate headerele - in acest moment - pointeaza la homepage, dar in viitor vom folosi aceasta facilitate in scopuri mai destepte.

Reblog this post [with Zemanta]

Functionalitatea si usurinta in utilizare a site-urilor

Avand in vedere ca imi place sa fiu mereu la curent cu ultimele aparitii, in special cu inovatiile in materie de componente hardware, voi vorbi pe scurt despre interfetele web ale site-urilor NVIDIA, Intel si AMD.
  • NVIDIA probabil ca isi atinge cel mai bine rolul de site tehnic, usor de utilizat, si cu suficiente resurse la dispozitia utilizatorului, atat a pasionatului de placi video, cat si a profesionistului sau a pasionatului de programare. Bara de meniuri este ideala, plasata orizontal, central si nu extrem de sus. Cand trecem cu mouse-ul peste meniuri, ni se deschide cate un submeniu vertical, ale carui optiuni sunt legate de numele meniului (adica nu gasesti drivere in meniul de produse). In general, indiferent ce optiune de submeniu se alege, navigarea este foarte bine "orientata obiect" - totul e usor accesibil.
  • AMD vad ca a facut progrese vizibile fata de ultima data cand am accesat site-ul (nu sunt fan, deci il accesez probabil o data la 2 luni). Aici, spre deosebire de NVIDIA, vedem atat meniuri, cat si submeniuri orizontale. Bara de meniu este ceva mai sus decat la nvidia, personal nu o agreez atat de sus (chiar si o diferenta de 1-2 cm se simte aici). Cuvantul de ordine pentru site-ul asta este aerisit. Culorile sunt foarte relaxante, problema e atunci cand vrei sa si citesti informatii de pe site si cand combinatia scris verde pe alb un e chiar usor de parcurs. Meniurile nu sunt iar atat de intuitive ca la NVIDIA.
  • Intel din pacate ma dezamageste in ce priveste aspectul site-ului (desi sunt no. 1 fan al procesoarelor produse de ei). Prima pagina e mult prea simpla, cele 3 tab-uri (Work, Play, About Intel) parca sunt prea jos. Si au submeniuri animate, obositoare. Ca sa ajung sa verific ce procesoare se mai gasesc pe piata, trebuie sa merg la Work->Products (poate ca Play->Products ar fi fost mai indicat - sau sa scoata de tot prima pagina animata :| ). Odata ajuns la products, nu gasesc imediat un tab, meniu, orice, care sa ma duca la ultimele familii de procesoare, in schimb mi se ofera foarte vizibil oportunitatea sa invat despre ultimele lor tehnologii. Abia fix in centrul paginii, totusi foarte greu observabile sunt optiunile de gasire ale procesoarelor. Dupa ce dau click aici, mai am inca 2 click-uri de dat pana sa gasesc lucrurile care ma intereseaza - obositor si neatractiv in concluzie, am ajuns sa verific site-ul emag ca sa vad ce mai e nou. Stiu ca prin anul 2 de facultate aveam nevoie sa invat instructiunile in limbaj de asamblare ale procesoarelor Intel, care se gaseau intr-o versiune frumos explicata la ei pe site - a fost o misiune imposibila sa gasesc documentul pe care il cautam, probabil ca nici Tom Cruise nu ar putea vreodata sa o indeplineasca (a se observa ca nu sunt fan :D). Site-ul a ramas la fel de greu de navigat ca si acum 3 ani.
In post-ul viitor vorbesc despre alte designuri de bloguri (autohtone si neconcurente). Stay tuned.

Interfete Web sau Weed

Deoarece m-am saturat sa caut pe Google "Interfete web" si sa vad ca nu suntem (inca) pe primul loc, m-am gandit sa incerc pe YouTube - acolo nu e concurenta asa mare. Si, surpriza!

"Nu avem interfete web, dar va recomandam altceva, mult, mult mai bun!"

Priviti si singuri ce era.


CTTE - modelarea interactiunii cu utilizatorul a aplicatiei web

CTTE este un editor pentru descrierea intrefetelor cu modelul orientat pe sarcini Concurrent Task Tree. Modelul CTT este o notatie utilizata pentru descrierea aspectelor fuctionale ale aplicatiilor interactive complexe.




Task-urile (sarcinile) se impart in urmatoarele categorii:
Abstract:
User:
Application:
Interaction:
Cooperation:

Relatiile dintre task-uri se definesc prin restictiile temporale. Cele mai des utilizate sunt:

Concurrent: T1 ||| T2
Enabling: T1 >> T2
Choice: T1 [] T2
Disabling: T1 [> T2

Pentru a intelege mai bine aceste notatii voi explica urmatorul exemplu:


Abstract este notatia folosita pentru task-utile complexe ce vor avea subordonate celalalte tipuri de task-uri. In cazul nostru taskul realizat de un Customer este un task complex ce va fi compus din alte taskuri: Inserarea Datelor, Editarea datelor, Terminarea Operatiilor.

Introducerea datelor este un task Interaction, adica utilizatorul va interactiona cu aplicatia in acest task.
Relatia dintre taskurile de Introducere si Editare este Enabling, deoarece task-ul de Editare va fi activat doar dupa ce au fost introduse datele (nu poti edita ceva ce nu exista)

Editarea datelor este de asemenea un task Abstract compus din mai multe task-uri Interaction. Ca si in cazul de mai sus, deobicei se pot edita mai multe campuri iar ordinea in care acestea sunt completate nu conteaza. De aceea relatia dintre task-urile Interaction de completare a campurilor de date este Concurrent

Pentru a explica si task-ul de tip User, consideram task-ul Abstract Manage Existing Drafts din exemplu. Presupunem ca utilizatorul a completat un formular de mai multe ori si are mai multe variante ale datelor ce trebuie prelucrate mai departe. Task-ul Analyze Existing Drafts de tip User este unul cognitiv adica utilizatorul trebuie sa ia o decizie pe care aplicatia nu o poate lua, aceea de a alege o varianta de formular. Dupa ce utilizatorul a luat o decizie va interactiona cu aplicatia si va transforma datele. Deoarce in timp ce datele sunt transformate nu se poate modifica varianta de formular ce contine datele relatia dintre aceste doua taskuri este Disabling adica task-ul de alegere Analyze Existing Drafts va fi dezactivat.

Pentru transformarea datelor utilizatorul ale de ales intre doua task-uri Convert Drafts into Orders sau Convert Drafts into Quatations. Deoarece numai unul dintre aceste task-uri poate fi activat, realtia dintre cele doua task-uri este Choice.

Inca un exemplu de relatie de tip Disabling este cea intre task-ul Editing Operation si Closing Operation. Task-ul Closing Operation va fi activat doar cand s-au efectuat toate modificarile si task-ul Editing va fi dezactivat (nu se mai pot edita datele in timp ce se desfasoara operatiile de finalizare gen Salvare).

Mai jos am descris cateva detalii despre utilizarea editorului CTTE:

-Pentru a adauga un nou Task se selecteaza Task-ul parinte si se da click pe icon-ul corespunzator tipului de task
-Pentru a adauga un subtask se selecteaza Task-ul parinte sau frate si se apasa pe sau pe
-Pentru a adauga o relatie se selecteaza unul dintre tasl-uri si se da click pe iconul ce reprezinta relatia (de exemplu pe [])
-Dupa ce s-a terminat construirea arborelui se face verificarea constructiei apasand pe
-Mai departe se vor testa diferite scenarii de utilizare a aplicatiei selectand din Tools, Reachability Analysis. Se da click pe task-ul de pornire, se confirma alegerea, se procedeaza la fel si pentru taskul de sfarsit si task-ul intermediar (daca e cazul) apoi se da click pe Calculate. Tool-ul va calcula o succesiune de task-uri pe care utilizatorul le poate activa pentru a ajunge de la task-ul de inceput la cel de sfarsit.

De unde vine numele de Firefox?

Mozilla Firefox IconMulti dintre vizitatorii blogului folosesc Firefox (aproximativ 70% ). Cati oare dintre voi stiu cum a ajuns browserul sa poarte acest nume si ce semnificatie are?

Mozilla a numit initial aplicatia Firebird, dar mai tarziu s-a descoperit ca exista deja o aplicatie cu acest nume si au fost nevoiti sa caute un nume nou. Au ales sa pastreze cuvantul "fire" din denumire pentru conotatia sa de putere, inlocuind doar "pasarea" in "vulpe". Vulpita Firefox a facut inconjurul lumii de atunci, doar ca surprinzator, animalul din sigla FireFox nu este vulpe!

Panda rosu, un animal micut si timid , cunoscut si sub denumirea de firefox, este responsabil de fapt cu sigla si cu imaginea browserului. Nu trebuie sa ma credeti pe cuvant, scrie in Mozilla Firefox - Brand Name FAQ.

Asa ca sa nu il mai jigniti spunandu-i vulpita, de acum incolo, nu ii place deloc!
Reblog this post [with Zemanta]