Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Pericolul Hi5

Pericolul Hi5

Am primit de curand un email amuzant cu urmatoarea scrisoare de sfantul valentin:

Dear Marioara,

Iti scriu eu Gyony din Baia Mare, da… that boy-ala ce il stii dupe hai-faiv sau hi5, cum vrei sa ii spui tu… Avand in vedere ca I like you-despre tine trebuie sa fiu mai sincer: my name is Nelu insa na, da mai bine Gyony (asa se scrie nu?), nu I live chiar in Baia Mare… stau in Borsa, nu am 28 de ani-am 17 si dupa cum cred ca deja ti-ai dat seama nu-s boss, is at high-school, pe clasa a 11a. Fii atenta! Io chiar cred ca ne potrivim. Tu bruneta, eu roscat, tu bronzata, eu pistruiat, ce mai e de facut? Lucrurile's very clear!

Acum na, stiu ca nu ne-am vazut never insa eu chiar recunosc the love si drept dovada am de gand sa te chem la ziua Valentinei in Baia Mare pe 14 februarie. Eu pe that girl-asta nu o cunosc in person insa am auzit ca mai multe perechi ca si noi merg acolo, la she's birthday. Ca sa nu fie probleme iti spun de pe acum ca am I have the money din alocatie si imi ajung pentru tren, un suc si niste covrigi asa ca sa nu te intinzi prea mult da? Daca ti se face hungry iti aduci un sanvici de acasa. Insa e important sa fim impreuna la ziua Valentinei, pentru ca am auzit ca e din America.

Iti dai seama ca daca ea vine din SUA e numa buna (XXX). Nu ai cum altfel sa te evoluezi decat daca te agati de americanii astia si io am learn a lot de la bunica Vasilica din vale ca americanii is tare de treaba. Astia ne-o trimis-o pe Valentina pe 14 februarie, ne-au dat Hellouwinnu, ne-o invatat cum sa mancam sanatos la MecDonalz, sa bem Cola, sa fim Plaiboi carpatini si sa fim politically-corecti! Chiar cred ca avem ce invata de poporu American vecin si preten. Nu de alta dar au o istorie veche. Peste 180 de ani! Noi suntem old… Iti dai seama 2000 de ani. Asa ca dear Marioara sau Mary (asa iti zic de acum) vezi ca pe 14 e musai sa fii beautiful si sexy, sa te imbraci trendy iar io o sa iti dau un gift or something si later o sa facem love ce uat the fuck! Noah! Sa nu fii beach si sa imi tragi teapa ca altfel I'm gonna chil yu like pe Elodia!!

Al tau-your tedy ber Gyony!


Daca e sa ma refer la romgleza folosita, pot spune ca din pacate recunosc multe persoane aici, inclusiv pe mine. A ajuns o adevarata provocare sa vorbim numai in romana, mai ales la prezentari pe tematici de calculatoare...sper sa mai puna pe cineva pe ganduri.

Lasand asta la o parte va pun o intrebare (poate viitor sondaj de opinie): cati dintre voi sunt inscrisi cel putin intr-o retea sociala si cat de activi sunteti acolo?
Mai mult, daca sunteti inscrisi pe mai multe retele, pe care o preferati si de ce?

4 comentarii:

  1. uite eu n-am intrat pe facebook si poate nici altii, ne poti motiva de ce e asa bun? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand e folosit in strainatate de toti studentii pentru a forma grupuri legate de facultate
    Si in general persoanele interesate de acelasi lucruri formeaza grupuri...fie ca sunt fanii aceleiasi formatii, al unui curent de idei sau al unei initiative....si poti sa vezi foarte usor ce fac ceilalti prieteni...cand incarca poze, cand isi modifica statusul...sunt o gramada de aplicatii foarte fun (pe hi5 nu se incarcau niciodata:P)

    si inca o chestie foarte tare e ca poti sa creezi event-uri, sa trimiti invitatii prietenilor invite-uri si sa vezi cine participa si cine nu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru comunicatii profesionale mie imi place LinkedIn, e singura retea sociala pe care o frecventez si isi face treaba superb.

    RăspundețiȘtergere