Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Cea mai proasta interfata web vazuta de mine vreodata

Cea mai proasta interfata web vazuta de mine vreodata

Inca incerc si nu reusesc sa ma trezesc din socul avut acum cateva minute cand am vazut cea mai proasta interfata web de pana acum (si am vazut ceva siteuri ). O sa va las pe voi sa judecati, daca mai puteti dupa ce o vedeti:

Aici.

Asta e tortura, nu interfata web. Si siteul ala mai are si nume havenworks.

Oare ce au gandit designerii aia cand au facut opera asta de arta? Sau a fost dorinta clientului sa arate asa?

Ca meniul sa fie complet, sa privim pagina dedicata portofoliului si in acelasi timp pentru SEO . A se remarca prezenta cuvintelor cheie, pe acelasi rand, toate, nepuse intr-o propozitie. Probabil mergea cand era Google in Beta, mai stii?

6 comentarii:

  1. Si uite ca fac trafic, macar datorita notorietatii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai, cred ca siteul e facut special ca si concurent pentru "cea mai proasta apgina web" ca sa fie digg-uita (si a avut succes), domeniul sa creasca in pagerank ca apoi sa se vanda pe bani grei.

    Cum se spune: "Reclama negativa tot reclama e!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Totusi se vede ca s-au chinuit oamenii aia sa codeze acea chestie odioasa. Sa vrei si ti-ar veni foarte greu sa face ceva care macar sa aduca cu monstrozitatea sus mentionata...Geez. Am trait sa o vad si pe asta....

    RăspundețiȘtergere
  4. Frate acolo e o adevarata crima, munca de acolo. Sa nu credeti ca nu sau chinuit pana i-au dat forma aceasta spooky. Cred ca ei prin aceasta forma ciudata vad un element de originalitate...

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolut genial site-ul ... din sectiunea [no comment] !

    M-am amuzat foarte tare cand am dat un CTRL+U ( View Source in FF ) si am numarat pana la 4500linii pe prima pagina. :)

    Keep up the havenwork(s) !

    RăspundețiȘtergere