Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Ecaterina Andronescu şi studenţii

Ecaterina Andronescu şi studenţii

În timpul ultimei noastre întâlniri, pe când stăteam cu laptopul la masa de sub cupola rectoratului, bucurându-ne de access pointul de acolo, doamna rector Andronescu (Cati pentru amici :P) s-a apropiat de noi întrebându-ne: "La ce sunteti voi studenti?". Noi: "Calculatoare". Dupa ce am explicat ce căutăm acolo, am fost întrebaţi dacă să se mai pună mese în zona pentru cei ce doresc să vină cu laptopul şi să lucreze acolo într-o pauză. Răspunsul nostru a fost în cor: "DA".

Astăzi pe când treceam pe acolo am observat că a mai apărut o masă. Voi ce părere aveţi despre asta? E util? Aţi veni acolo în pauză?

5 comentarii:

  1. Ce actiune! Cat dramatism! Epopee, nu alta! :P

    Lasand gluma la o parte, mie mi se pare ca Ecaterina chiar se ocupa de studenti si e foarte rapida; nu stiu cum e in politica, dar cu noi e mai mult decat ok. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. dar n-ar fi atât de mult mai minunat să avem în măreaţa Facultate de Automatică şi Calculatoare nişte mese şi un access point wireless încât să nu fie nevoie să coborâm până în vale? sau internetul urcă mai greu la deal?... :|

    mă deranjează modul în care multă lume vede ca pe nişte mari realizări/bonusuri/favoruri chestii care sunt normale şi ar trebui să vină de la sine :(

    RăspundețiȘtergere
  3. super tare faza!
    dna cati mai avea de gand, apropo de chestii facute pt studenti, constituirea unui centru de excelenta pt baietii buni...
    so... keep an eye on (and the other one off :P) ;)

    daca ar mai aduce si un access point la cb-uri as alege-o rector pe viata...
    salutare!

    RăspundețiȘtergere
  4. @concrete-web

    Pai deja este, langa bufetul de la etajul unu. Ca nu emrfge wirelessul 80% din timp si mesele sunt jegoase e problema, dar aces este. Chiar ne-a intrebat de ce nu stam la noi in facultate, si i-am raspuns ca am avut acolo in rectorat curs..

    RăspundețiȘtergere
  5. True, ar fi cazul ca wirelessul din automatica sa mearga tot timpul, dar de mese nu ne putem plange ca nu exista. Ca vine lumea si varsa suc pe ele, asta e o alta problema. Totusi, zona de care vorbeam eu este in zona birourilor profesorilor, unde in mod normal nu au ce cauta studentii sa stea la mese pe net; si totusi a fost deschisa la ideea asta si a incurajat-o, eu una am fost surprinsa de promptitudinea cu care a aprut o noua masa (3 zile lucratoare). Poate n-ar fi o idee rea sa facem cumva sa se afle ce nu ne convine...se pare ca se poate totusi...

    RăspundețiȘtergere