Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Interfete web cu navigatie proasta

Interfete web cu navigatie proasta

Interfete web proaste sunt peste tot. Multe siteuri au probleme cu designul, dar si mai multe cu logica intefetei web pe care o ofera. Parca numarul de probleme posibile este nesfarsit.

Cea mai mare problema care ma enerveaza pe mine este navigatia proasta (sau, in unele cazuri, virtual inexistenta). Daca nu pot sa ajung unde vreau in mod intuitiv, mai bine schimb siteul. Am gasit un articol interesant despre cate moduri poti "busi" navigatia in interfata web pe care o creezi, la aceasta adresa.

Observati si lista mare de probleme care "bantuie" interfetele web moderne, aflata in partea dreapta a siteului.

PS: Dupa ce am stat multe saptamani pe locurile 3-4 in Google, brusc am sarit pe pagina doi. Life is tough. Am reparat cat ai clipi, dar nu imi place situatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu