Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Cum am inceput.

Cum am inceput.

Voi fi prima fata din echipa care sparge gheata...nu, nu asa

Ati aflat deja pana acum cum am ajuns noi 4 studenti sa scriem un blog. Sa continuam frumoasa istorioara cu glorioase intalniri in laboratoarele facultatii sau la iarba verde cu privire mirifica spre rectorat. Prima intalnire a noastra a avut ca scop realizarea de brainstorming pentru cea mai buna solutie de a aborda acest proiect. A decurs sub soarele de toamna pentru ca desi ni s-au incins creierele de atatea idei nu au reusit sa ne tina si de cald. Cu toate ca au fost puse la punct cateva idei de baza, am realizat ca metoda ideala de a discuta este "pe viu". Deci ne-am furisat frumos intr-un laborator pentru a dezbate hostingul, designul siturilor cat si pentru a face pe scurt impartirea unor taskuri...to be continued :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu