Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Concursuri de interfete web

Concursuri de interfete web

M-am gandit sa googlesc despre concursuri de interfete web (web design) si chiar blog design, pentru ca de felul meu sunt mai competitiva :)

Am dat peste un concurs romanesc Best Blog Design a carui prima editie s-a desfasurat anul trecut.

Se pare ca oamenilor le-a placut deoarce in curand va avea loc BBD 2008 :



Concursul are 2 categorii: teme originale si teme adaptate. Eu le-as sugera sa adauge si categoria Pimp our blog...ca blogul organizator nu are nimic deosebit...si daca tot organizeaza un concurs de blog design ar putea sa ridice un pic stacheta.

Am pus mai jos cateva din design-urile castigatoare:





...nice...dar cred ca se poate si mai bine...voi ce ziceti...se baga careva?

Lasand bloggingul pentru zilele mai insorite de buna dispozitie...sa revenim si la web design pe bune...adik atunci cand e nevoie de un site...se lanseaza concursul...vine castigatorul cu cel mai cool, cel mai practic, cel mai estetic site si ia premiul:)

Un site cu destule "concursuri" care au premii destul de mari zic eu:P (care n-am facut un site pe bani niciodata:D) este 99designs

Dar cel mai interesant concurs cred ca ar fi American Design Awards



Pentru web design categoriile sunt Web Design (Flash), Web Design (Non-Flash), Web Design (Portofolio). Concursurile sunt de 3 feluri: monthly, semi-annual si student competition.

Am intrat random sa vad castigatorii la concursurile lunare si in iunie din 800 si ceva de participanti au fost premiati aproape 40. Am vizitat si eu siteurile a 2 castigatori...foarte tare ce pot sa zic: FUFUFU si Rival Schools

La 2008 summer semi annual castigatorii de la sectiunea portofolio s-au regasit printre castigatorii de la sectiunea flash: fromscratch si FL2. Nu ma pricep eu prea mult la design ca altfel nu ajungeam in poli:P dar mi se pare ca design-urile sunt minimaliste, adica atentia e atrasa de elementle esentiale si nu deviata catre lucruri flashy si nefolositoare:D

Astept si parerea persoanelor mai pricepute:P

Articol anterior: Interfete Web

P.S. Pentru fanii Habarnam: Aventurile lui Habarnam şi ale prietenilor săi audio

Un comentariu: