Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Europeana - Popularity brings the site down

Europeana - Popularity brings the site down

Pe 20 noiembrie a fost lansat siteul bibliotecii digitale europene. Europeana.eu nu va fi doar biblioteca digitala ci si muzeu si arhiva. Acest proiect isi propune sa fie o interfata web interculturala ce va aduna pana in 2010 nici mai mult nici mai putin de 10 milioane de lucrari disponibile in toate limbile Uniunii Europene:)



La momentul de fata siteul ar trebui sa puna la dipozitie mai mult de 2 milioane de carti, picturi, filme, fotografii, inregistrari, harti, documente de arhiva. Am spus "ar trebui" pentru ca siteul este momentan indisponibil. Motivul pentru care siteul a cazut este pentru ca nu a fost proiectat pentru numarul record de vizitatori care a au accesat siteul in prima zi: 10 milioane pe ora

Pana la mijlocul lui decembrie cand siteul va fi pus pe picioare, ne sta la dispozitie siteul de dezvoltare : http://dev.europeana.eu/ , care din pacate este doar in engleza. Daca sunteti curiosi sa aflati mai multe despre istoria proiectului Europeana.eu si despre propunerile de creare a Bibliotecii Digitale a Romaniei puteti citi un articol pe care l-am gasit aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu