Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Interfete4web feed gadget

Interfete4web feed gadget

Acum fanii blogului nostru pot sa-si adauge la ei pe blog un gadget in care se incarca cele mai noi posturi ale noastre. Link-ul la care se gaseste gadgetul este
acesta: interfete4web gadget. Folositi acest link pentru a adauga gadgetul la voi pe blog.



Pentru a face acest gadget am cautat mai intai sa vad ce este efectiv un Google Gadget. Am aflat ca este vorba de un fisier xml care contine datele si codul pentru gadget sau referinte (URL-uri) unde se gaseste restul codului. Acest fisier xml contine blucri HTML si JavaScript,iar Gadgets API (gadgets.*) este un JavaScript API.

Pentru a obtine gadgetul am deschis in Google Gadgets Editor, fisierul xml asociat gadgetului Feeds in Tabs si am modificat un pic codul pentru acesa fisierele atom.xml ale blog-ului nostru si al echipei intev0. Am salvat noul cod intr-un fisier pe care l-am upload-at in editor si am dat Publish, ceea ce a rezultat intr-un link la care se gaseste gadget-ul meu. Astfel am putut sa adaug la noi pe blog un gadget-ul meu de la URL-ul respectiv


Link-uri utile:
Getting started: gadgets*. API
Gadgets API

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu