Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Interfete Web pentru ceasuri scumpe

Interfete Web pentru ceasuri scumpe

Ceasurile scumpe, mecanice, elvetiene reprezinta un domeniu care ma intereseaza mult (in perspectiva unui viitor stralucit :D). Am intrat pe site-urile companiilor ale caror ceasuri au cea mai mare valoare de revanzare din lume si le-am incercat interfata.

1. Patek Philippe e no. 1 si la site, nu doar la ceasuri. Organizare elvetiana pana la ultimul detaliu (gasim ceasuri pentru barbati, femei si ceasuri de buzunar in tabul Current Collection). Ceasurile au poze si din profil, unele si din spate. Dimensiunile sunt figurate pe imaginea ceasului. Site-ul are background alb si scris de culoarea metalelor pretioase. O placere!

2. Rolex e o marca mult mai cunoscuta de oricine. Nu e oricum cea mai apreciata, dar bate pe oricine prin volumul productiei. Site-ul e ok. Nu are totusi toate detaliile prezente pe site-ul de mai inainte. Imi place mult ca are pe prima pagina un ceas cu ora exacta a mea de acasa (adica stie sa urmareasca o adresa IP :P). Inainte de pagina asta insa, e de fapt o pagina in care trebuie sa iti alegi limba preferata (asta nu prea ma incanta, incetineste din navigare). Ce ma enerveaza sunt site-urile care atunci cand intri pe ele iti redimensioneaza fereastra browserului. Acest site nu face exceptie. Ce e foarte frumos la site e ca ceasurile au poza mare, cu contrast puternic, in centrul paginii.

3. Vacheron Constantin, o marca cu traditie, are un site site situat intre cele 2 de mai sus d.p.d.v al interfetei. Are pagina cu limbi prima, iti micsoreaza fereastra cand intri pe site si deschide site-ul corespunzator limbii alese in fereastra separata, minimizat. Asta ca dezavantaje. Cu toate astea, ceasurile au poze mari, mai mari decat la Rolex chiar, pe fond alb (mai bine). Dispun si de descrieri foarte detaliate, poate chiar mai bine ca la Patek Philippe.

4. Breguet detine un site pentru oameni care nu prea au acces la tehnologie moderna de PC-uri, unde rezolutiile au inceput sa fie mai generoase. Pe pagina principala se intra greu, din al 2-lea click, iar site-ul e asa, mic, intr-o fereastra in centru. Organizarea e buna, meniurile sunt orizontale (stil care imi place), dar parca prea mic scrisul.

Ca o concluzie, companiile au site-uri frumoase, cu interfete destul de usor de accesat. Cel mai greu am umblat pe site-ul Rolex, cel mai usor pe al Patek Philippe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu