Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Nu ne-a distrus. Ramane pe maine.

Nu ne-a distrus. Ramane pe maine.

Ender, de la Interfete Web Simple si-a facut in sfarsit timp sa ne raspunda la provocarea lansata cu ceva timp in urma. Ritmul inimilor noastre s-a intors in sfarsit la normal, deoarece nu am fost distrusi, repet, nu am fost distrusi :p. Cred ca suntem singurii; Ender spune asa:

Cu alte cuvinte sunt chiar furios/frustrat.
Pentru ca nu am cum sa distrug site-ul asta.

Totusi, ce spune rau de noi e un pic adevarat. Suntem intr-adevar pagina cea mai mare (a se citi greu de incarcat, la 90+ de kilo) de pe prima pagina Google si siteul nu are un aspect prea "de firma".

Daca la miscorarea dimensiunii paginii mai lucram, de site nu zic nimic. Aici, noi nu stim ce sa facem... mi se pare aberant sa mintim afirmand ca suntem o firma de IT care bla bla si bla bla... cred ca aici cerintele proiectului s-ar putea modifica, nu fac decat sa invete studentii ca anonimatul dat de internet poate fi folosit ca sa spunem minciuni si sa scapam nepedepsiti. Mi se pare incorect si gasesc aceasta atitudine nenecesara. Avand in vedere ca proiectul asta imi face mare placere nu o sa ma plang prea tare ca echipele care "se dau firma" fura ceva trafic in plus pe chestia asta...

Gasiti aici articolul scris despre noi de Ender.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu