Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Bigger Longer & Uncut - ce mai e nou pe site

Bigger Longer & Uncut - ce mai e nou pe site

Pentru cei care intra mai rar (sau deloc) pe site-ul nostru de interfete web acum este momentrul sa-l viziteze din nou.

Acum ceva timp am discutat despre Interfete web cu wiki, forum, blog si chat si am explicat de ce ar fi bine ca o interfata web sa contina si aceste intrumente web (sau macar o parte). De astazi avem integrat si la noi pe site un forum unde puteti discuta articolele, laboratoarele, temele si sa puneti intrebari legate de continutul site-ului.

Am activat si un plugin de content management unde am mutat paginile cu articole pentru a usura gestionarea, parcugerea si cautarea articolelor.

Am pus si 2 poll-uri la care va rugam sa raspundeti pentru a ne ajuta sa imbunatatim continutul site-ului. Ne intereseaza unde credeti ca ar fi mai bine sa plasam pe site temele si laboratoarele si daca ar fi utila adaugarea unui chatbox

Daca aveti probleme cu organizarea site-ului puteti sa va uitati la sitemap sau sa utilizati plugin-ul de search.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu