Interfete 4 Web - Carcoteala zilnica despre interfete web: Branding si blogul interfete web

Branding si blogul interfete web

Vorbeam acum ceva vreme cu Maria si imi spunea cum uite ca la cautarea dupa interfete web pe Google, toate rezultatele au o descriere banala si un titlul stas "Interfete Web" ceea ce face ca nici un rezultat sa ramana intiparit in mintea vizitatorilor. Cum nu stia cum sa numeasca schimbarea pe care o dorea pentru blogul nostru, am ajutat-o eu: era nevoie de branding.

Astfel, am trecut la fapte: am realizat mai intai o sigla simpla, dar care sa nu arate prea rau. Deoarece skilllurile mele de designer nu sunt prea dezvoltate am folosit Web 2.0 Logo Generator.
In 5 minute avem un logo. :D


Apoi am schimbat titlul blogului din "Interfete Web" in "Interfete 4 web" ca sa iesim in evidenta un pic direct din pagina de rezultate Google.

Ultima schimbare a fost adaugarea unui favicon corespunzator (faviconul e iconita aia mica de langa bara de adresa din browser), care in cazul nostru consta in cifra patru.

Deoarece ne-am dat seama ca mai devreme sau mai tarziu vizitatorii se vor plictisi de acelasi logo trist plasat in header si deoarece noua nu ne plac animatiile (obosesc utilizatorul si distrag atentia de la continut), am facut logo aleator. Altfel spus, logul nostru, desi este compus din acelelasi cuvinte, are imagini - simbol diferite, incarcate aleator. Intre ele, amintim:
  • clovnul - pentru ca posturile noastre nu sunt niciodata foarte serioase
  • banii - entru ca pana la urma , invatarea trebuie sa duca si la asa ceva
  • bomba atomica - we will blow your head off :P
  • globul pamantesc - pentru ca prin blog, devenim accesibili oriunde pe Pamant
  • Matrix - pentru ca mie mi-a placut filmul :D
  • beta - deoarece toate produsele web 2.0 sunt intr-un beta perpetuu.
In plus, am adaugat posibilitatea ca fiecare imagine header sa aiba un link diferit de celelalte. Toate headerele - in acest moment - pointeaza la homepage, dar in viitor vom folosi aceasta facilitate in scopuri mai destepte.

Reblog this post [with Zemanta]

2 comentarii:

  1. Buna ideea cu logo-ul:)
    Referitor la layout, mi se pare un pic cam lata coloana de scris, dar imi place ca e simplu, nu e incarcat.

    RăspundețiȘtergere
  2. La asta cu _prea_ lata nu m-am gandit... e posibil, depinde in ce rezolutie esti...

    Vedem cum facem sa rezolvam.

    RăspundețiȘtergere